Terveim szerint, itt az új honlapomon indítok egy blogot, melynek az első részét olvashatjátok. Ezúttal igen röviden azt próbálom bemutatni, hogy egy személyi asszisztens miben tud segítségetekre lenni.
Az e-mailek kuszaságában könnyű elveszteni a fonalat. Értesítők, árajánlatok és számlák keverednek hírlevelekkel.
Értékes időt emészt fel rendszerezésük és mégis előfordul, hogy egy-egy számla kifizetetlen marad vagy megfeledkezünk a találkozókról, fontos teendőkről, mert a naptárjegyzet vezetésre már nem maradt idő és türelem. Elveszett cetlik, vagy jó esetben csak másik zsebbe gyűrt emlékeztető, mert mindig valami aktuálisabb van napirenden…
Mindezek kezelése egy olyan háttérfolyamatnak kell lennie, amely a vállalkozás zökkenőmentes működését támogatja, nem pedig hátráltatja azt. Ha úgy érzed, hogy az adminisztrációs feladatok felemésztik az energiádat és akadályoznak abban, hogy a nagyobb célokra koncentrálj, érdemes elgondolkodnod egy virtuális asszisztens alkalmazásán.
Ez egy befektetés a hatékonyságba és a nyugalomba – mert néha a legjobb döntés az, ha segítséget kérsz.
Az alábbi oldalon kicsit részletesebben is írok erről a témakörről:
De ki is az a virtuális asszisztens?