Virtuális asszisztenssel az őszi hajrában

Az ősz a legtöbb cég számára felpörgő időszak: ilyenkor indul újra a napi rutin, az irodai asszisztens és adminisztrátor teendőket pedig gyakran csak egyre gyorsuló tempóban lehet ellátni. Vajon lehet- könnyebb az újraindítás? A válasz: igen – különösen, ha okosan választott virtuális asszisztenst, irodai adminisztrátort vagy akár pénzügyi asszisztenst vonsz be a szervezet háttérmunkába.

Kiknek ajánlott? Mindenki megtalálja a megoldást!

Legyen szó klasszikus adminisztrátor, raktári adminisztrátor, általános irodai adminisztrátor, személyi asszisztens, marketing asszisztens vagy webshop adminisztrátor pozícióról, a feladatok nagy része kiszervezhető egy tapasztalt virtuális asszisztensnek is – így a cégek nyernek, a vezetők pedig a lényegre koncentrálnak.

Miben könnyíthet a virtuális asszisztens az őszi időszakban?

E-mailek kezelése, ügyfélszolgálati üzenetek rendszerezése, gyors válaszok

Naptár, határidő és időpont-egyeztetés, online bejelentkezések

Adatbevitel, ügyfél- és partnertörzs karbantartása

Számlázás, pénzügyi adminisztráció vagy pénzügyi asszisztensi részfeladatok (számlák rögzítése, könyvelési előkészítés)

Dokumentumok szerkesztése, szerződések előkészítése

Social media és marketing teendők (posztolás, kampány-előkészítés)

Webáruház termékfeltöltés, leírások frissítése, raktári adminisztráció

Egyedi feladatok: prezentációk, űrlapok, kimutatások készítése

Vezetői asszisztensek, adminisztrációs asszisztensek munkájának támogatása

Miért előnyös Neked?

Az őszi céges hajrá mindig extra terhet ró az adminisztrációra – ilyenkor minden perc számít. A virtuális asszisztens óradíj alapján vagy projekt áron, rugalmasan dolgozik, így akár egy kisvállalkozás, nonprofit szervezet vagy bármilyen cég dönthet arról, mikor és mennyi feladatot ad át neki. Egy-egy rutinfeladat vagy adminisztrációs tennivaló szervezett, gyors delegálása javíthat az egész csapat munkaminőségén.

Az őszi céges évindítás nem kell, hogy az adminisztrációs terhekről szóljon – bízd a mindennapi feladatokat egy megbízható virtuális asszisztensre vagy irodai adminisztrátorra, és tapasztalt meg, mennyivel könnyebb, szervezettebb lehet a cég működése az év „legpörgősebb” időszakában is.