Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Egy adminisztratív munkatárs feladatai kulcsfontosságúak a vállalkozások mindennapi működésében. Békésen és környékén számos cég számára jelenthet könnyebbséget egy olyan szakember, aki pontosan, határidőre és megbízhatóan végzi az adminisztrációs feladatokat.

Virtuális asszisztensként adminisztratív munkatársi feladatokat látok el Békésen és környékén működő vállalkozások számára. A helyi piac dinamikájának megértése lehetővé teszi, hogy személyre szabott, hatékony támogatást nyújtsak – online és szükség esetén személyesen is.

Miben tudok segíteni adminisztratív munkatársként?

  • Dokumentumok előkészítése, iktatása és rendszerezése
  • Adatrögzítés és adatbázisok kezelése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal
  • Számlázás és pénzügyi adminisztráció támogatása
  • Naptárkezelés és időpont-egyeztetés

Ha békési vállalkozásként olyan adminisztratív munkatársat keresel, aki precízen és megbízhatóan végzi a feladatait, akkor keress bizalommal. A legtöbb feladatot távolról is el tudom látni, de személyes találkozó is megoldható.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam