A pontos pénzügyi adminisztráció minden vállalkozás működésének alapja. Sok Békés megyei cég számára azonban nem éri meg teljes munkaidős munkatársat foglalkoztatni, különösen akkor, ha az elvégzendő feladatok csak heti néhány órát igényelnek.
Egy tapasztalt pénzügyi asszisztens segítséget nyújt a számlázás, kintlévőség-kezelés, utalás-előkészítés és más, rendszeres adminisztratív pénzügyi feladatok elvégzésében – akár távolról, kiszervezett formában.
Virtuális asszisztensként működünk, de fontos számunkra a helyi piac dinamikájának megértése. Mivel Békés megyében dolgozunk, ismerjük a helyi vállalkozások igényeit és elvárásait.
A feladatok döntő többsége teljes egészében online elvégezhető, de szükség esetén személyes egyeztetésre is van lehetőség. Így a rugalmas együttműködés mellett a személyes kapcsolat sem kizárt.
Miben segíthet egy pénzügyi asszisztens?
- Számlák kiállítása és nyilvántartása
- Kintlévőségek követése, figyelmeztető levelek küldése
- Utalások előkészítése, banki kivonatok rendszerezése
- Kimutatások, havi összesítők készítése
- Kapcsolattartás könyvelővel, pénzügyi partnerekkel
Ha olyan pénzügyi asszisztenst keresel Békés megyében, aki megbízhatóan, pontosan és diszkréten segíti vállalkozásod működését, kérj ajánlatot bizalommal. Virtuális asszisztensként rugalmas, költséghatékony megoldást kínálunk a pénzügyi adminisztráció kiszervezésére.
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam