Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A pontos és naprakész számlázás alapvető fontosságú minden vállalkozás számára. Békés megyei cégek gyakran keresnek megoldást arra, hogy ezt a feladatot ne házon belül, hanem kiszervezve, megbízhatóan és szabályosan végezze valaki.

Virtuális asszisztensként vállalok számlázási feladatokat olyan vállalkozások számára, akiknek fontos a precizitás, átláthatóság és határidők betartása – de nem akarnak vagy tudnak erre külön munkatársat alkalmazni.

A helyi piac dinamikájának megértése számomra nem csak szlogen. Békés megyében dolgozom, így jól ismerem a környék vállalkozásainak működését, és pontosan tudom, milyen igények merülnek fel a napi adminisztráció során.

A legtöbb számlázással kapcsolatos feladat teljes egészében távolról végezhető. Ugyanakkor ha szükség van rá, személyes egyeztetés is lehetséges – akár induláskor, akár egy-egy összetettebb kérdés esetén.

Miben segíthet a számlázás kiszervezése?

  • Számlák kiállítása papír vagy elektronikus formában
  • Számlázóprogram (pl. Számlázz.hu) kezelése
  • Beérkező számlák nyilvántartása, rendszerezése
  • Fizetési határidők követése, emlékeztetők küldése
  • Kapcsolattartás könyvelővel, ellenőrzésekre való felkészülés

Ha megbízható segítséget keresel a számlázáshoz Békés megyében, és szeretnél időt spórolni, valamint biztosra menni a pénzügyi adminisztrációban, kérj ajánlatot bizalommal.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam