A pontos és naprakész számlázás alapvető fontosságú minden vállalkozás számára. Békés megyei cégek gyakran keresnek megoldást arra, hogy ezt a feladatot ne házon belül, hanem kiszervezve, megbízhatóan és szabályosan végezze valaki.
Virtuális asszisztensként vállalok számlázási feladatokat olyan vállalkozások számára, akiknek fontos a precizitás, átláthatóság és határidők betartása – de nem akarnak vagy tudnak erre külön munkatársat alkalmazni.
A helyi piac dinamikájának megértése számomra nem csak szlogen. Békés megyében dolgozom, így jól ismerem a környék vállalkozásainak működését, és pontosan tudom, milyen igények merülnek fel a napi adminisztráció során.
A legtöbb számlázással kapcsolatos feladat teljes egészében távolról végezhető. Ugyanakkor ha szükség van rá, személyes egyeztetés is lehetséges – akár induláskor, akár egy-egy összetettebb kérdés esetén.
Miben segíthet a számlázás kiszervezése?
- Számlák kiállítása papír vagy elektronikus formában
- Számlázóprogram (pl. Számlázz.hu) kezelése
- Beérkező számlák nyilvántartása, rendszerezése
- Fizetési határidők követése, emlékeztetők küldése
- Kapcsolattartás könyvelővel, ellenőrzésekre való felkészülés
Ha megbízható segítséget keresel a számlázáshoz Békés megyében, és szeretnél időt spórolni, valamint biztosra menni a pénzügyi adminisztrációban, kérj ajánlatot bizalommal.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam