Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Egy jól működő ügyfélszolgálat elengedhetetlen a bizalomépítéshez és a gördülékeny működéshez. Békés megye vállalkozásai számára azonban gyakran kihívást jelent, hogy napi szinten elérhetők legyenek, gyorsan és udvariasan reagáljanak a megkeresésekre.

Egy virtuális asszisztensként dolgozó adminisztratív munkatárs kiváló megoldás lehet: távolról, de mégis személyre szabottan segíti az ügyfélszolgálati feladatok ellátását. Legyen szó e-mailek kezeléséről, időpontok egyeztetéséről vagy információk továbbításáról – a támogatás mindig pontos és udvarias.

Fontos számunkra a helyi piac dinamikájának megértése. Békés megyei szolgáltatóként jól ismerjük a helyi kommunikációs szokásokat, elvárásokat, és ennek megfelelően biztosítjuk a gördülékeny ügyfélkapcsolatot.

A munkát teljes egészében távolról végezzük, de igény esetén személyes konzultációra is lehetőség van. Így az együttműködés rugalmas, mégis megbízható keretek között zajlik.

Milyen ügyfélszolgálati feladatokban tudunk segíteni?

  • E-mailek fogadása és megválaszolása
  • Időpont-egyeztetés ügyfelekkel
  • Visszahívások szervezése, üzenetek továbbítása
  • Ügyfélszolgálati sablonok kezelése
  • Közösségi média üzenetek kezelése

Ha vállalkozásodnak ügyfélszolgálati támogatásra van szüksége Békés megyében, de nem szeretnél teljes munkaidős kollégát alkalmazni, érdemes kiszervezni ezt a feladatot. Virtuális asszisztensként megbízható hátteret biztosítunk – gyors, pontos és kedves ügyfélkezeléssel.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam