Egy jól működő ügyfélszolgálat elengedhetetlen a bizalomépítéshez és a gördülékeny működéshez. Békés megye vállalkozásai számára azonban gyakran kihívást jelent, hogy napi szinten elérhetők legyenek, gyorsan és udvariasan reagáljanak a megkeresésekre.
Egy virtuális asszisztensként dolgozó adminisztratív munkatárs kiváló megoldás lehet: távolról, de mégis személyre szabottan segíti az ügyfélszolgálati feladatok ellátását. Legyen szó e-mailek kezeléséről, időpontok egyeztetéséről vagy információk továbbításáról – a támogatás mindig pontos és udvarias.
Fontos számunkra a helyi piac dinamikájának megértése. Békés megyei szolgáltatóként jól ismerjük a helyi kommunikációs szokásokat, elvárásokat, és ennek megfelelően biztosítjuk a gördülékeny ügyfélkapcsolatot.
A munkát teljes egészében távolról végezzük, de igény esetén személyes konzultációra is lehetőség van. Így az együttműködés rugalmas, mégis megbízható keretek között zajlik.
Milyen ügyfélszolgálati feladatokban tudunk segíteni?
- E-mailek fogadása és megválaszolása
- Időpont-egyeztetés ügyfelekkel
- Visszahívások szervezése, üzenetek továbbítása
- Ügyfélszolgálati sablonok kezelése
- Közösségi média üzenetek kezelése
Ha vállalkozásodnak ügyfélszolgálati támogatásra van szüksége Békés megyében, de nem szeretnél teljes munkaidős kollégát alkalmazni, érdemes kiszervezni ezt a feladatot. Virtuális asszisztensként megbízható hátteret biztosítunk – gyors, pontos és kedves ügyfélkezeléssel.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam