Sok Békés megyei vállalkozás szembesül azzal a kihívással, hogy nincs szükségük teljes állású irodai munkatársra, ugyanakkor bizonyos adminisztratív vagy ügyfélszolgálati feladatok rendszeres elvégzést igényelnek.
Ebben nyújt megoldást a virtuális asszisztens – egy olyan szakember, aki távolról dolgozik, mégis teljes értékű támogatást biztosít a napi irodai feladatokhoz.
Bár a munkavégzés online történik, fontos számomra a helyi piac dinamikájának megértése. Békés megyei vállalkozóként jól ismerem a környék működését, elvárásait, és ha szükség van rá, személyes találkozás is megoldható.
Miben tud segíteni egy virtuális asszisztens?
- Számlák kiállítása, nyilvántartások vezetése
- Ügyféllevelek kezelése, válaszadás
- Egyszerű adatbázisok kezelése (pl. Excel)
- Hírlevelek és posztok szerkesztése
- Időpontok egyeztetése, naptárkezelés
Ha olyan virtuális asszisztenst keresel Békés megyében, aki precízen, diszkréten és megbízhatóan dolgozik, keress bizalommal. Akár egyszeri, akár rendszeres feladatokról van szó, gyorsan és gördülékenyen dolgozom együtt ügyfeleimmel.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot most!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam