Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A pénzügyek pontos kezelése kulcsfontosságú minden vállalkozás életében – függetlenül attól, hogy kis cégről vagy nagyobb vállalatról van szó. Békési vállalkozásként érdemes olyan pénzügyi asszisztenst keresni, aki nemcsak ért a számokhoz, de ismeri a helyi üzleti környezetet is.

Virtuális asszisztensként pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátásában segítem a békési cégeket. A helyi piac dinamikájának megértése lehetővé teszi, hogy gördülékeny és hatékony együttműködést alakítsak ki partnereimmel.

Miben tudok segíteni pénzügyi asszisztensként?

  • Számlák rendszerezése, iktatása
  • Kimenő és bejövő számlák kezelése
  • Fizetési emlékeztetők előkészítése
  • Pénzügyi kimutatások, nyilvántartások vezetése
  • Kapcsolattartás a könyvelővel, dokumentumok előkészítése

A pénzügyi asszisztensi támogatás ideális megoldás lehet akkor is, ha nem szeretnél teljes munkaidős alkalmazottat, de mégis szükséged van egy megbízható és precíz háttéremberre. Békés városában virtuálisan és szükség esetén személyesen is elérhető vagyok.

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam