Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A számlázás az egyik legkritikusabb irodai folyamat: ha csúszik vagy pontatlan, az azonnal érződik a cash-flow-n és az ügyfélélményen is. Békésen sok vállalkozásnak jelent megnyugvást, ha a számlázást és a kapcsolódó adminisztrációt megbízható szakember kezeli.

Virtuális asszisztensként naprakész, biztonságos online számlázó rendszerekben dolgozom, de igény esetén személyesen is elérhető vagyok Békésen. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy a folyamatok illeszkedjenek a partnerek szokásaihoz és a térség ügymenetéhez.

Miben tudok segíteni a számlázás terén?

  • Számlák kiállítása (termék/szolgáltatás), ismétlődő számlák kezelése
  • Bejövő számlák rögzítése, ellenőrzése és rendszerezése
  • Fizetési határidők követése, emlékeztetők és fizetési értesítők
  • Kintlévőségek nyomon követése, összesítők készítése
  • Könyvelési anyag előkészítése, egyeztetés a könyvelővel
  • Havi/negydéves kimutatások és egyszerű riportok készítése

Miért jó döntés kiszervezni a számlázást?

Pontosság és megfelelés: jogszabálykövető számlák, rendezett nyilvántartás, kevesebb hiba.

Időnyereség: a csapat a szolgáltatásra/értékesítésre koncentrálhat, miközben a háttér zökkenőmentes.

Átláthatóság: naprakész kimutatások a döntésekhez és a cash-flow tervezéshez.

Békési fókusz – gördülékeny együttműködés helyi vállalkozásokkal

  • Partnerek fizetési szokásaihoz igazított emlékeztető rutinok
  • Szezonális terhelés (kampányok, zárások) idejére extra kapacitás
  • Egységes elnevezési és iktatási szabályok: gyors visszakereshetőség

Ha békési vállalkozásként szeretnéd, hogy a számlázás mindig időben és hibamentesen történjen, vedd fel velem a kapcsolatot. Online együttműködés mellett személyes egyeztetés is lehetséges Békésen.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam