A számlázás az egyik legkritikusabb irodai folyamat: ha csúszik vagy pontatlan, az azonnal érződik a cash-flow-n és az ügyfélélményen is. Békésen sok vállalkozásnak jelent megnyugvást, ha a számlázást és a kapcsolódó adminisztrációt megbízható szakember kezeli.
Virtuális asszisztensként naprakész, biztonságos online számlázó rendszerekben dolgozom, de igény esetén személyesen is elérhető vagyok Békésen. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy a folyamatok illeszkedjenek a partnerek szokásaihoz és a térség ügymenetéhez.
Miben tudok segíteni a számlázás terén?
- Számlák kiállítása (termék/szolgáltatás), ismétlődő számlák kezelése
- Bejövő számlák rögzítése, ellenőrzése és rendszerezése
- Fizetési határidők követése, emlékeztetők és fizetési értesítők
- Kintlévőségek nyomon követése, összesítők készítése
- Könyvelési anyag előkészítése, egyeztetés a könyvelővel
- Havi/negydéves kimutatások és egyszerű riportok készítése
Miért jó döntés kiszervezni a számlázást?
Pontosság és megfelelés: jogszabálykövető számlák, rendezett nyilvántartás, kevesebb hiba.
Időnyereség: a csapat a szolgáltatásra/értékesítésre koncentrálhat, miközben a háttér zökkenőmentes.
Átláthatóság: naprakész kimutatások a döntésekhez és a cash-flow tervezéshez.
Békési fókusz – gördülékeny együttműködés helyi vállalkozásokkal
- Partnerek fizetési szokásaihoz igazított emlékeztető rutinok
- Szezonális terhelés (kampányok, zárások) idejére extra kapacitás
- Egységes elnevezési és iktatási szabályok: gyors visszakereshetőség
Ha békési vállalkozásként szeretnéd, hogy a számlázás mindig időben és hibamentesen történjen, vedd fel velem a kapcsolatot. Online együttműködés mellett személyes egyeztetés is lehetséges Békésen.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam