Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Békéscsabán is egyre több vállalkozás ismeri fel, hogy nem szükséges minden irodai feladatot házon belül tartani. Az irodai adminisztrátor szerepe fontos, de sokszor részmunkaidős feladatokról van szó – amelyeket kényelmesen el lehet végezni kiszervezve is.

Virtuális asszisztensként Békéscsabán és környékén vállalok irodai adminisztratív feladatokat, akár teljesen online formában. Az adatkezelés biztonságos, a kommunikáció gördülékeny, a feladatok pontosan elkészülnek – hatékonyan és időben.

A helyi piac dinamikájának megértése kulcsfontosságú. Békéscsabai vállalkozóként is számíthatsz rám: ha szükséges, a személyes kapcsolatfelvétel sem akadály. Így ötvözhető a távoli munkavégzés kényelme a helyi jelenlét rugalmasságával.

Milyen feladatokban tudok segíteni?

  • Iratok rendszerezése, digitális nyilvántartások vezetése
  • Ügyfélszolgálati e-mailek kezelése, válaszadás
  • Időpontok egyeztetése, naptárkarbantartás
  • Számlázás támogatása, dokumentumok előkészítése
  • Adminisztratív segítség kampányok vagy rendezvények körül

Ha Békéscsabán vagy környékén keresel olyan irodai adminisztrátort, aki rugalmas, megbízható és távolról is jól együttműködik, keress bátran. Az együttműködés egyszerű, a munka pedig pontos és átlátható.

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam