Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Békéscsabán is számos vállalkozás működik, ahol az adminisztratív és irodai feladatok állandó kihívást jelentenek. Egy megbízható irodai asszisztens nagy könnyebbséget jelenthet a napi működés során – akkor is, ha nem ül bent az irodában.

Virtuális asszisztensként vállalok irodai asszisztensi feladatokat Békéscsabán és környékén. Távolról is hatékonyan tudok segíteni, legyen szó iratkezelésről, naptárkezelésről vagy ügyfélszolgálatról.

A helyi piac dinamikájának megértése külön előnyt jelent. Ha Békéscsabán működsz, és szükséges a személyes kapcsolat, az is megoldható. Így ötvözhető a rugalmas kiszervezés és a közvetlen együttműködés.

Miben számíthatsz rám?

  • Dokumentumok rendszerezése, iktatása
  • Telefonhívások, e-mailek kezelése
  • Időpontfoglalások és ügyfélegyeztetések
  • Számlázás, nyilvántartások vezetése
  • Marketing adminisztráció támogatása

Ha egy megbízható, precíz és elérhető irodai asszisztenst keresel Békéscsabán, ne habozz kapcsolatba lépni velem. A közös munka gördülékeny, az eredmény kézzelfogható.

További részletekért kattints ide, vagy kérj ajánlatot most!

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam