Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A számlázás sok vállalkozás számára időrabló és stresszes feladat, különösen akkor, ha nem tartozik a fő tevékenységek közé. Egy külső segítség igénybevételével nemcsak tehermentesítheted magad, hanem biztos lehetsz abban is, hogy minden rendben van az adminisztrációval.
Virtuális asszisztensként vállalok számlázási feladatokat Békéscsabán, teljes körű adminisztratív háttérrel. Távolról is pontosan, határidőre dolgozom, akár rendszeres, akár alkalmi feladatokról van szó.

A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy ne csak egy távoli partner legyek. Szükség esetén személyes kapcsolatfelvételre is van lehetőség Békéscsabán és környékén, így teljes bizalommal dolgozhatunk együtt.

Miben tudok segíteni a számlázás kapcsán?

  • Számlák kiállítása és kezelése
  • Beérkező számlák rendszerezése, nyilvántartása
  • Ügyfelek értesítése fizetési határidőkről
  • Kapcsolattartás könyvelővel, pénzügyesekkel
  • Egyéb adminisztratív és irodai teendők

Ha békéscsabai vállalkozásként szeretnél több időt fordítani a szakmai feladataidra, de közben a számlázás is rendben menjen, akkor szívesen segítek. Megbízható, precíz és diszkrét adminisztratív támogatásra számíthatsz.

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam