Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Egy jól szervezett iroda működéséhez elengedhetetlen az adminisztratív feladatok pontos ellátása. Gyomaendrődi vállalkozások számára különösen előnyös lehet egy tapasztalt irodai adminisztrátor támogatása, aki ismeri a helyi igényeket is.

Virtuális asszisztensként napi irodai adminisztrációs feladatokat végzek Gyomaendrőd környéki cégek számára. A helyi piac dinamikájának megértése lehetővé teszi, hogy gördülékenyen, távolról – de szükség esetén személyesen is – támogassam partnereimet.

Miben segíthetek irodai adminisztrátorként?

  • Dokumentumok rendszerezése és iktatása
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal
  • Időpontok egyeztetése, naptárkezelés
  • Számlázással kapcsolatos adminisztráció
  • Pénzügyi és ügyviteli nyilvántartások kezelése

Ha gyomaendrődi vállalkozásként megbízható, pontos és diszkrét adminisztratív támogatásra van szükséged, akkor keress bizalommal! A feladatok nagy része távolról is elvégezhető, de ha szükséges, személyes találkozó is megoldható.

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam