Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A mindennapi irodai működés gördülékenysége nagymértékben múlik a precíz adminisztrációs háttéren. Gyulán és környékén számos vállalkozásnak lehet szüksége olyan irodai asszisztensre, aki a helyi igényeket ismeri, és távolról vagy személyesen is képes segíteni.

Virtuális asszisztensként Gyula városában és környékén működő cégeknek nyújtok adminisztratív segítséget. A helyi piac dinamikájának megértése lehetővé teszi, hogy rugalmasan, a vállalkozás igényeihez igazodva lássam el a feladataimat.

Miben tudok segíteni irodai asszisztensként?

  • Dokumentumok előkészítése és rendszerezése
  • Adatrögzítés és adatbázisok kezelése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel és beszállítókkal
  • Időpontok egyeztetése, naptárkezelés
  • Számlázás előkészítése és pénzügyi adminisztráció támogatása

Ha gyulai vállalkozásként megbízható és precíz irodai asszisztensre van szükséged, aki távolról és személyesen is tud dolgozni, fordulj hozzám bizalommal. A feladatok nagy részét online el tudom végezni, de szükség esetén személyesen is rendelkezésre állok.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam