Egy kisvállalkozás működésében a pénzügyi adminisztrációs feladatok pontos elvégzése kulcsfontosságú. Gyulán is sok cég küzd azzal, hogy nincs ideje vagy kapacitása mindezzel foglalkozni. Ebben tudok segíteni pénzügyi asszisztensként.
Virtuális asszisztensként végzek pénzügyi adminisztrációs feladatokat Gyulán, online és szükség esetén személyesen is. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy valóban testreszabott segítséget nyújtsak ügyfeleimnek.
Pénzügyi asszisztensként vállalt feladatok
- Számlák kiállítása és kezelése
- Beérkező számlák nyilvántartása, rendszerezése
- Kintlévőségek követése, fizetési emlékeztetők kiküldése
- Pénzügyi kimutatások előkészítése könyvelő részére
- Kapcsolattartás partnerekkel, irodai adminisztrációs feladatokkal kiegészítve
Gyulai vállalkozásként megbízható, precíz és diszkrét pénzügyi asszisztenciát keresel? Fordulj hozzám bizalommal! Rugalmas munkavégzést, pontos dokumentációt és tapasztalaton alapuló támogatást nyújtok.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam