Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Egy növekvő vállalkozás mindennapjaiban a papírmunka, a határidők és az egyeztetések gyorsan felhalmozódnak. Mezőberényben sok cég tapasztalja, hogy egy megbízható adminisztrátor tehermentesíti a vezetést, és biztosítja, hogy a folyamatok átláthatók és naprakészek legyenek.

Adminisztrátorként a mindennapi irodai feladatok széles körében segítek: dokumentumkezelés, számlázás, ügyfélszolgálat, pénzügyi adminisztráció és szervezés. A helyi piac dinamikájának megértése Mezőberényben külön értéket ad: a feladatok többségét online végzem, de szükség esetén személyesen is elérhető vagyok.

Miben számíthatsz rám adminisztrátorként?

  • Dokumentumok előkészítése, iktatása és rendszerezése
  • Adatrögzítés, táblázatok és nyilvántartások karbantartása
  • Számlázás és kapcsolódó pénzügyi adminisztráció
  • Ügyfélszolgálati megkeresések kezelése (telefon, e-mail)
  • Időpont-egyeztetés, naptárkezelés, határidők követése
  • Kapcsolattartás partnerekkel, beszállítókkal és könyvelővel

Miért jó döntés kiszervezni az adminisztrációt?

Költséghatékony: csak a ténylegesen elvégzett munkára fizetsz, mégis professzionális támogatást kapsz.

Rugalmas: a terheléshez igazodva hetente néhány órától folyamatos támogatásig.

Átlátható működés: naprakész nyilvántartások, rendezett dokumentáció, kevesebb tűzoltás.

Ha mezőberényi vállalkozásként szeretnéd, hogy a háttérfolyamatok gördülékenyen működjenek, és a papírmunka ne állítsa meg a növekedést, vedd fel velem a kapcsolatot.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam