Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Egy vállalkozás sikeres működéséhez elengedhetetlen a pontos és megbízható adminisztráció. Orosházán sok kis- és középvállalkozás számára jelent kihívást az adminisztratív feladatok ellátása, különösen, ha nincs erre dedikált munkatárs. Ebben tudok segíteni – rugalmasan, akár távolról, akár személyesen.

Virtuális asszisztensként adminisztratív támogatást nyújtok orosházi cégeknek, vállalkozóknak. A helyi piac dinamikájának megértése biztosítja, hogy nemcsak pontosan, de gördülékenyen is tudok együttműködni a megbízóimmal.

Miben tudok segíteni adminisztratív munkatársként?

  • Számlák rendszerezése, pénzügyi adminisztráció előkészítése
  • Iktatás, nyilvántartások vezetése
  • Szövegszerkesztés, dokumentumok előkészítése
  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel
  • Általános irodai asszisztensi feladatok ellátása

Ha orosházi vállalkozásként megbízható, precíz és rugalmas adminisztratív támogatásra van szükséged, keress bizalommal! Tapasztalattal, diszkrécióval és elérhető közelségből dolgozom érted.

 

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam