Egy vállalkozás sikeres működéséhez elengedhetetlen a pontos és megbízható adminisztráció. Orosházán sok kis- és középvállalkozás számára jelent kihívást az adminisztratív feladatok ellátása, különösen, ha nincs erre dedikált munkatárs. Ebben tudok segíteni – rugalmasan, akár távolról, akár személyesen.
Virtuális asszisztensként adminisztratív támogatást nyújtok orosházi cégeknek, vállalkozóknak. A helyi piac dinamikájának megértése biztosítja, hogy nemcsak pontosan, de gördülékenyen is tudok együttműködni a megbízóimmal.
Miben tudok segíteni adminisztratív munkatársként?
- Számlák rendszerezése, pénzügyi adminisztráció előkészítése
- Iktatás, nyilvántartások vezetése
- Szövegszerkesztés, dokumentumok előkészítése
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel
- Általános irodai asszisztensi feladatok ellátása
Ha orosházi vállalkozásként megbízható, precíz és rugalmas adminisztratív támogatásra van szükséged, keress bizalommal! Tapasztalattal, diszkrécióval és elérhető közelségből dolgozom érted.
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam