Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

Orosházán működő vállalkozásként gyakran előfordulhat, hogy olyan megbízható irodai adminisztrátorra van szükséged, aki gyorsan, pontosan és önállóan képes elvégezni a napi ügyintézést. A helyi piac dinamikájának megértése különösen fontos, hiszen így lehet hatékonyan támogatni a céged működését.

Miért éri meg kiszervezni az irodai adminisztrációt?

Egy virtuális asszisztens képes ugyanazokat a feladatokat ellátni, mint egy belsős adminisztrátor, miközben rugalmasan alkalmazkodik az igényeidhez. A számlázás, adatrögzítés, e-mailek kezelése, sőt még az ügyfélszolgálat támogatása is távolról, online rendszerekben is remekül megoldható.

Orosházi jelenlét – országos szolgáltatás

Bár a szolgáltatásaim jellemzően online formában érhetők el, orosházi vállalkozóként természetesen személyes konzultációra is van lehetőség. Ha fontos számodra a személyes kapcsolat, időpont-egyeztetést követően találkozhatunk is.

Miben tudok segíteni?

  • Szövegszerkesztési és adminisztrációs feladatok
  • Számlázás, pénzügyi nyilvántartás
  • Ügyfélszolgálati tevékenységek
  • Marketing asszisztensi feladatok

Lépj kapcsolatba velem!

Ha irodai adminisztrátor Orosházán – vagy akár azon kívül – az, akire szükséged van, keress bizalommal. Kérj ajánlatot, és beszéljük meg, hogyan tudlak támogatni a napi működés során!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam