Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A hatékony működéshez rendezett folyamatok és következetes kommunikáció kellenek. Orosháza és környékén egy felkészült pénzügyi asszisztens tehermentesíti a csapatot, csökkenti a hibákat és átláthatóvá teszi a napi működést.

Pénzügyi asszisztens feladatainak nagy része online is végezhető, igény esetén személyes egyeztetés is megoldható Orosháza területén. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy az együttműködés illeszkedjen a térség igényeihez.

Miben segíthet egy pénzügyi asszisztens?

  • Számlák kiállítása, bejövő/kimenő számlák rögzítése
  • Kintlévőségek követése, fizetési emlékeztetők
  • Könyvelési anyag előkészítése, egyeztetés a könyvelővel
  • Havi/negyedéves kimutatások és egyszerű riportok
  • Költségkeretek, pénzforgalom és likviditás áttekintése
  • Határidők figyelése (számlázás, adózás, szerződések)

Miért éri meg kiszervezni?

Költséghatékony: csak a ténylegesen elvégzett munkára fizetsz, nincs fix bérteher.

Rugalmas: néhány órától folyamatos támogatásig, kapacitásigényre szabva.

Átlátható: naprakész nyilvántartások és rövid, érthető riportok.

Orosháza fókusz – gördülékenyebb együttműködés helyi cégekkel

  • Helyi partnerek szokásaihoz igazított folyamatok és emlékeztetők
  • Szezonális terhelés idején rugalmas kapacitásbővítés
  • Egységes sablonok és névkonvenciók a gyors visszakereséshez

Ha orosházai vállalkozásként szeretnéd csökkenteni az adminisztrációs terheket és több időt fordítani az ügyfelekre, keress bizalommal.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam