Egy vállalkozás sikeréhez elengedhetetlen a pénzügyi folyamatok átlátható és fegyelmezett kezelése. Békéscsabán és környékén sok cég tapasztalja, hogy egy felkészült pénzügyi asszisztenssel a mindennapi adminisztráció gyorsabbá, a döntéselőkészítés pedig megbízhatóbbá válik.
Pénzügyi asszisztensként támogatást nyújtok számlázásban, könyvelési előkészítésben és pénzügyi nyilvántartások vezetésében. A feladatok többségét online végzem, de szükség esetén személyesen is elérhető vagyok Békéscsabán. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy a munkám illeszkedjen a térség sajátosságaihoz és üteméhez.
Miben segíthet egy pénzügyi asszisztens?
- Számlák kiállítása, rögzítése és rendszerezése
- Bejövő/kimenő számlák és kintlévőségek nyomon követése
- Könyvelési anyagok előkészítése, egyeztetések könyvelővel
- Havi/negydéves pénzügyi kimutatások, riportok készítése
- Költségkeretek, pénzforgalom és likviditás áttekintése
- Határidők figyelése (adózási, számlázási, szerződéses)
Miért jó döntés kiszervezni a pénzügyi adminisztrációt?
Költséghatékony és rugalmas: csak a szükséges kapacitást veszed igénybe, mégis szakértői szintű támogatást kapsz.
Kevesebb hiba, nagyobb átláthatóság: rendezett nyilvántartások, naprakész adatok, megbízható riportok.
Időnyereség: te a növekedésre fókuszálsz, miközben a háttérfolyamatok gördülékenyen futnak.
Ha békéscsabai vállalkozásként szeretnéd a pénzügyeidet biztos kezekben tudni, vedd fel velem a kapcsolatot. Online együttműködés mellett szükség esetén személyes egyeztetésre is van lehetőség Békéscsabán.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam