Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A stabil növekedéshez fegyelmezett pénzügyi háttér kell: átlátható nyilvántartások, időben kiállított számlák és megbízható riportok. Mezőberényben egy felkészült pénzügyi asszisztens tehermentesíti a csapatot, és biztosítja, hogy a számok a valóságot tükrözzék.

Pénzügyi asszisztensként a legtöbb feladatot online, megbízható rendszerekben végzem, de igény esetén személyesen is elérhető vagyok Mezőberényben. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy a folyamatok illeszkedjenek a partnerek szokásaihoz és a térség ügymenetéhez.

Miben segíthet egy pénzügyi asszisztens?

  • Számlák kiállítása, rögzítése és rendszerezése
  • Bejövő/kimenő számlák és kintlévőségek nyomon követése
  • Könyvelési anyag előkészítése, egyeztetés a könyvelővel
  • Havi/negyedéves pénzügyi kimutatások és egyszerű riportok
  • Költségkeretek követése, pénzforgalom és likviditás áttekintése
  • Határidők figyelése (adózási, számlázási, szerződéses)

Miért éri meg kiszervezni a pénzügyi adminisztrációt?

Költséghatékony: csak a szükséges kapacitást veszed igénybe, mégis szakértői támogatást kapsz.

Kevesebb hiba: rendezett nyilvántartások, naprakész adatok, megbízható riportok.

Időnyereség: te a növekedésre fókuszálsz, miközben a háttér zökkenőmentes.

Mezőberényi fókusz – gördülékenyebb pénzügyi folyamatok

  • Emlékeztető rutinok a partnerek tipikus fizetési határidejeihez igazítva
  • Szezonális terhelés (kampányok, leltár, zárások) idejére rugalmas kapacitás
  • Egységes elnevezési és iktatási szabályok: gyors visszakeresés, kevesebb hiba

Ha mezőberényi vállalkozásként szeretnéd, hogy a számlázás és a pénzügyi adminisztráció időben, hibamentesen történjen, vedd fel velem a kapcsolatot. Online együttműködés mellett személyes egyeztetés is lehetséges Mezőberényben.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam