Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A hatékony működéshez rendezett folyamatok és következetes kommunikáció kellenek. Szarvas és környékén egy felkészült adminisztratív munkatárs tehermentesíti a csapatot, csökkenti a hibákat és átláthatóvá teszi a napi működést.

Adminisztratív munkatárs feladatainak nagy része online is végezhető, igény esetén személyes egyeztetés is megoldható Szarvas területén. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy az együttműködés illeszkedjen a térség igényeihez.

Miben számíthatsz rám adminisztratív munkatársként?

  • Dokumentumkezelés: előkészítés, iktatás, rendszerezés
  • Adatrögzítés, nyilvántartások és táblázatok karbantartása
  • Számlázás és pénzügyi adminisztráció támogatása
  • Ügyfélszolgálati kérések kezelése (telefon, e-mail)
  • Naptárkezelés, határidők követése, meeting-előkészítés
  • Kapcsolattartás partnerekkel és könyveléssel

Miért éri meg kiszervezni?

Költséghatékony: csak a ténylegesen elvégzett munkára fizetsz, nincs fix bérteher.

Rugalmas: néhány órától folyamatos támogatásig, kapacitásigényre szabva.

Átlátható: naprakész nyilvántartások és rövid, érthető riportok.

Szarvas fókusz – gördülékenyebb együttműködés helyi cégekkel

  • Helyi partnerek szokásaihoz igazított folyamatok és emlékeztetők
  • Szezonális terhelés idején rugalmas kapacitásbővítés
  • Egységes sablonok és névkonvenciók a gyors visszakereséshez

Ha szarvasi vállalkozásként szeretnéd csökkenteni az adminisztrációs terheket és több időt fordítani az ügyfelekre, keress bizalommal.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam