A hatékony működéshez rendezett folyamatok és következetes kommunikáció kellenek. Mezőberény és környékén egy felkészült ügyfélszolgálat tehermentesíti a csapatot, csökkenti a hibákat és átláthatóvá teszi a napi működést.
Ügyfélszolgálat feladatainak nagy része online is végezhető, igény esetén személyes egyeztetés is megoldható Mezőberény területén. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy az együttműködés illeszkedjen a térség igényeihez.
Miben tudok segíteni ügyfélszolgálaton?
- Beérkező megkeresések kezelése (e-mail, telefon, üzenetek)
- Termék- és szolgáltatásinformáció, GYIK karbantartása
- Reklamációk rögzítése, nyomon követése, visszajelzés
- Időpont-egyeztetés, visszahívások és naptárkezelés
- Ügyféladatbázis karbantartása (GDPR-kompatibilisen)
- Heti/havi rövid riportok a terhelésről és témákról
Miért éri meg kiszervezni?
Költséghatékony: csak a ténylegesen elvégzett munkára fizetsz, nincs fix bérteher.
Rugalmas: néhány órától folyamatos támogatásig, kapacitásigényre szabva.
Átlátható: naprakész nyilvántartások és rövid, érthető riportok.
Mezőberény fókusz – gördülékenyebb együttműködés helyi cégekkel
- Helyi partnerek szokásaihoz igazított folyamatok és emlékeztetők
- Szezonális terhelés idején rugalmas kapacitásbővítés
- Egységes sablonok és névkonvenciók a gyors visszakereséshez
Ha mezőberényi vállalkozásként szeretnéd csökkenteni az adminisztrációs terheket és több időt fordítani az ügyfelekre, keress bizalommal.
További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!
Ez is érdekelhet:
Szolgáltatásaim
Árak
Rólam