Fogarasi Ildikó virtuális asszisztens

A hatékony működéshez rendezett folyamatok és következetes kommunikáció kellenek. Mezőberény és környékén egy felkészült ügyfélszolgálat tehermentesíti a csapatot, csökkenti a hibákat és átláthatóvá teszi a napi működést.

Ügyfélszolgálat feladatainak nagy része online is végezhető, igény esetén személyes egyeztetés is megoldható Mezőberény területén. A helyi piac dinamikájának megértése segít abban, hogy az együttműködés illeszkedjen a térség igényeihez.

Miben tudok segíteni ügyfélszolgálaton?

  • Beérkező megkeresések kezelése (e-mail, telefon, üzenetek)
  • Termék- és szolgáltatásinformáció, GYIK karbantartása
  • Reklamációk rögzítése, nyomon követése, visszajelzés
  • Időpont-egyeztetés, visszahívások és naptárkezelés
  • Ügyféladatbázis karbantartása (GDPR-kompatibilisen)
  • Heti/havi rövid riportok a terhelésről és témákról

Miért éri meg kiszervezni?

Költséghatékony: csak a ténylegesen elvégzett munkára fizetsz, nincs fix bérteher.

Rugalmas: néhány órától folyamatos támogatásig, kapacitásigényre szabva.

Átlátható: naprakész nyilvántartások és rövid, érthető riportok.

Mezőberény fókusz – gördülékenyebb együttműködés helyi cégekkel

  • Helyi partnerek szokásaihoz igazított folyamatok és emlékeztetők
  • Szezonális terhelés idején rugalmas kapacitásbővítés
  • Egységes sablonok és névkonvenciók a gyors visszakereséshez

Ha mezőberényi vállalkozásként szeretnéd csökkenteni az adminisztrációs terheket és több időt fordítani az ügyfelekre, keress bizalommal.

További részletekért kattints, vagy kérj ajánlatot!

Ez is érdekelhet:

Szolgáltatásaim
Árak
Rólam